وارد کننده ورق های استنلس استیل

وارد کننده ورق های استنلس استیل

محاسبه آنلاین وزن آهن

تسمه
گرد
پلیت
قوطی
لوله
نبشی

محاسبه آنلاین وزن آهن

تسمه
گرد
پلیت
قوطی
لوله
نبشی

عامل فروش محصولات استیل و فولاد

 بازرگانی پولاد از سال 1388 فعالیت خود را با هدف خدمت رسانی به تولیدات داخلی و با توجه به نبود امکانات در داخل کشور برای تولید استنلس استیل در زمینه واردات انواع ورقهای استیل و لوله پروفیل و میلگرد اقدام نموده است  ،
و طبق گزارش هر ساله اتاق بازرگانی از سال 1391 تا کنون بیش از 50 % واردات این فلز در سراسر ایران توسط این شرکت بوده است.

خدمات
ممتاز ما

ارسال به سراسر ایران

ارائه فاکتور رسمی

فروش اعتباری

کیفیت فقط زمانی اتفاق می افتد که به اندازه کافی مراقب باشید تا بهترین تلاش خود را انجام دهید.

دریافت مشاوره رایگان و فوری!

مجموعه بازرگانی پولاد فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه واردات انواع ورقهای استیل، واردات لوله پروفیل، واردات میلگرد، واردات تیرآهن، خرید آهن ‌آلات، و همچنین فروش آهن ‌آلات از سال 1388 آغاز نمود. و در ادامه، سایت حاضر را تحت عنوان بازرگانی پولاد در راستای شفاف‌سازی لیست قیمت آهن ‌آلات تأسیس کرد. تأمین سریع تیرآهن، میلگرد، پروفیل، ورق سیاه، نبشی و دیگر آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی و… از برندهای گوناگون همچون تیرآهن اصفهان، میلگرد بناب، میانه، شاهرود و اهواز بخشی از خدمات قابل ارائه بازرگانی پولاد هستند.قیمت میلگرد، فیمت تیرآهن، قیمت ورق گالوانیزه و قیمت انواع ورق های استیل نیز از سایت بازرگانی پولاد،وارد کننده ورق های استنلس استیل، قابل دریافت هستند.

بازرگانی پولاد، عامل فروش محصولات استیل و فولاد، از سایت‌های معتبر ارائه‌دهنده لیست قیمت به‌روز آهن‌آلات و مقاطع فولادی، همچنان پیشرو در انتشار قیمت آهن است. رسالت این شرکت علاوه بر به‌روزرسانی قیمت‌ها، خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مشتریان در بازار آهن است. مشاوره در تمامی مراحل خرید آهن‌ آلات، واحد کنترل کیفیت یا  QC، پیگیری رضایت مشتری در واحد هپی‌کال توسط کارشناسان حرفه‌ای، تحلیل و پیش‌بینی قیمت آهن، قیمت میلگرد، قیمت تیرآهن و دیگر فلزات مهم نیز از دیگر خدماتیست که به صورت هفتگی منتشر می‌شود.

وارد کننده ورق های استیل

مایه‌ی افتخار و مباهات است که شما هم وطن گرامی مجموعه‌ی بازرگانی پولاد را شایسته‌ی خدمت رسانی و همراهی دانسته اید و خداوند را شاکریم که این راه ارتباطی امکان همکاری با شما را فراهم نموده است. همانطور که گفته شد، شرکت بازرگانی پولاد در سال 1388 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست و از همان ابتدا خط مشی شرکت بر این بوده است که به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکاء و برتر در این عرصه شناخته شود.وجود مدیران کارآزموده و نیروهای متخصص این زمینه را فراهم نموده تا با کارشناسی و بررسی آگاهانه از نیاز امروز بازار خرید و فروش در فضای مجازی مجموعه‌ ی بازرگانی پولاد را به شرکتی برتر در ارایه‌ی خدماتی متمایز به آهن فروشان، شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نماید.

این مجموعه با فراهم نمودن بستری جدید و متفاوت در زمینه‌ی خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می‌اندیشد. شرکت بازرگانی پولاد با هدف خدمت رسانی به تولیدات داخلی و با توجه به نبود امکانات در داخل کشور برای تولید استنلس استیل در زمینه واردات انواع ورقهای استیل و لوله پروفیل و میلگرد اقدام نموده است. طبق گزارش هر ساله اتاق بازرگانی از سال 1391 تا کنون بیش از 50 % واردات این فلز در سراسر ایران توسط این شرکت بوده است.

وارد کننده ورق های استنلس استیل

شرکت بازرگانی پولاد با سابقه ای طولانی در زمینه تأمین آهن آلات پروژه ‌های عمرانی و صنعتی در کمترین زمان ممکن و با مناسبترین قیمت بازار، افتخار دارد در خدمت شما عزیزان باشد و شما را هم در زمره مشتریان خود ببیند. مجموعه ما همواره در تلاش است که با استفاده از مشاوره دقیق و کارشناسی در خصوص محاسبه آهن ‌آلات مورد نیاز پروژه شما، با کیفیت ترین محصولات و مناسبترین قیمت میلگرد را به شما عرضه دارد.

شرکت بازرگانی پولاد، واردکننده ورق استیل و عرضه کننده آهن آلات، مجموعه‌ای از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار فولاد ایران فعالیت می‌کند.

خدمات بازرگانی پولاد که وارد کننده تخصصی ورق استیل و میله گرد است، تنها به استعلام قیمت آهن، قیمت میلگرد، قیمت تیرآهن، قیمت لوله، قیمت پروفیل و سایر مقاطع فولادی برترین تولیدکنندگان داخل چون ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه و نیز برندهای معتبر در سراسر دنیا محدود نمی‌شود. بلکه با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی تمام مقاطع فولادی، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

عامل فروش محصولات استیل و فولاد

در فرآیند انتخاب، خرید محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. قیمت، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات، برخورد و پاسخگویی مناسب و… مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به خرید برای مشتریان است. در مجموعه بازرگانی پولاد، تامین کننده ورق استیل و میلگرد، برای تمامی این عوامل تلاش هایی بی وقفه در حال انجام است. رضایت مستمر و حداکثری مشتریان تضمین کننده رشد و پیشرفت ما در بازار امروز است و ما مشتاقانه به دنبال رشد و پیشرفت روز افزون هستیم. ما تضمین می‌کنیم که جزو بهترین ها هستیم. فقط امتحان کنید!

شرکت پولاد برای تسهیل معاملات و مبادلات بازار آهن ایران و به عنوان مرجعی برای اطلاع رسانی در این صنعت راه اندازی شده است. قیمت آنلاین آهن و همچنین تحلیل و بررسی اخبار بازار آهن و فولاد کشور به صورت روزانه و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی با تضمین قیمت و کیفیت. از جمله فعالیت های مجموعه بازرگانی پولاد می باشد. با توجه به سابقه دراز مدت و نمایندگی های رسمی اخذ شده. و تیم های حرفه ای، بر این تلاشیم تا رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنیم.

به احتمال زیاد تاکنون پیش آمده که در هنگام خرید آهن آلات سوالاتی در خصوص میزان آهن آلات مورد نیاز، گرید محصول، محل بارگیری، مدت زمان تحویل، قیمت و… در ذهن داشته باشید. در این موارد بهره جستن از نظر کارشناس مجرب پیش از اقدام به خرید چاره کار شما خواهد بود.بازرگانی پولاد، وارد کننده ورق های استنلس استیل و میلگرد، این امکان را برای شما فراهم کرده است. کارشناسان بازرگانی پولاد با شما تماس گرفته. و تمامی اطلاعات لازم را بصورت رایگان در سریعترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

شرکت بازرگانی پولاد، تخصصی ترین مجموعه تامین و توزیع فولاد کشور

مجموعه ی بازرگانی پولاد، در طی مدت فعالیت حرفه ای خود تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است. که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه فروش و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

چرا بازرگانی پولاد؟ ویژگی های شرکت بازرگانی پولاد

تضمین کیفی کالا

مجموعه بازرگانی پولاد، وارد کننده تخصصی ورق های استیل، با تضمین اصالت و کیفیت کالای ارسالی, خود را شریک مشتری می داند. یکی از مزیت ها و ویژگی های این مجموعه عودت محصول و مصالح فروخته شده در صورت عدم رضایت مشتری است.

ارسال سریع مرسوله

مجموعه بازرگانی پولاد، وارد کننده تخصصی استیل، با در اختیار داشتن سیستم حمل و نقل مناسب. و با داشتن دستگاه ماشین حمل بار سنگین و نیمه سنگین با ظرفیت های مختلف آماده ارایه سرویس در کوتاه ترین زمان به مشتریان می باشد .

قیمت مناسب و رقابتی

شرکت بازرگانی پولاد، مرکز خرید اهن و میلگرد، با ارائه قیمت لحظه ای و رقابتی اماده پاسخگویی به نیاز مشتری است. از ویژگی های این مجموعه، فروش محصولات بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه به مصرف کننده است.

مشاوره تخصصی رایگان

مجموعه پولاد، ارائه کننده بهترین قیمت میلگرد و آهن آلات، رسالت خود را پیش از فروش ارایه مشاوره تخصصی به مشتری خود می داند. این مجموعه با دارا بودن کادری حرفه ای و متخصص در صنعت و ساختمان، به عنوان مشاوری امین در کنار شما خواهد بود.

کادری مجرب و حرفه ای

مجموعه پولاد با فعالیت حرفه ای در زمینه فروش آهن آلات و مصالح مختلف و تجربه بالا در عرصه ساختمان. و صنعت دارای کادری حرفه ای با تحصیلات تخصصی در حوزه های مرتبط پاسخگوی درخواست مشتریان می باشد.

پیشتبانی 24 ساعته

مجموعه بازرگانی پولاد با شعار 7 روز هفته 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان خود حتی در ایام تعطیل می باشد. ارسال پیامک قیمت ها و اطلاع رسانی قیمتها و آخرین اخبار آهن آلات از فعالیت های واحد پشتیبانی شرکت پولاد می باشد.

عرضه کننده آهن آلات

شرکت بازرگانی پولاد، واردکننده تخصصی استیل، متشکل از تیمی قدرتمند و کار آزموده به عنوان یکی از بهترین مجموعه های فروش در سطح کشور. با همکاری شرکت ها و تولید کننده های معتبر کشور، دارای کاملترین مجموعه از آهن آلات در ابعاد مختلف با بهترین و منصفانه ترین قیمت. با خرید آهن آلات از بازرگانی پولاد همین امروز شما هم به جمع مشتریان ما بپیوندید. تا از تنوع محصولات، کیفیت و قیمت ها فوق العاده ما بهره مند شوید.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، شرکت بازرگانی پولاد با سال‌ها تجربه موفق مدیران خود در بازار سنتی خرید و فروش فلزات ایران. از سال 1388 جهت پر کردن حلقه مفقوده کیفیت و خدمات برتر در بازار آهن و فولاد کشور و ایجاد تجربه خرید متفاوت، مطمئن و راحت برای مشتریان گرامی تاسیس گردید. ما با همراهی تیمی متخصص و متعهد از فارغ التحصیلان دانشگاهی و ارائه مشاوره صادقانه و تأمین انواع فلزات برای تمامی صنایع ایجاد ارزش و رضایتمندی مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

امکان فروش و فرمینگ انواع ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق سیاه، ورق روغنی، ورق شیروانی، ورق سینوسی کرکره ای، ورق ذوزنقه ای، انواع شبکه مش فولادی، میلگردآجدار، گل میخ، اعلام قیمت فولاد و اعلام قیمت میلگرد  همه روزه در سایت شرکت بازرگانی پولاد فراهم است.

محصولات بازرگانی پولاد:

  • آلیاژها: سوپرآلیاژها و تیتانیوم، فولادهای آلیاژی، فروآلیاژها.
  • انواع ورق: ورق های صنعتی و آلیاژی، ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق ضد سایش، ورق روغنی، ورق اسید شویی، ورق آلوزینک، ورق قلع اندود، ورق آجدار، انواع ورق استیل، مسی و آلومینیوم آلیاژی.
  • انواع میلگرد ساختمانی و قیمت میلگرد و صنایع مفتولی: میلگرد آجدار، میلگرد ساده ساختمانی، میلگرد زیگزاگ، بولت و مهره، مش و رابیتس، سیم آرماتور.
  • انواع میلگرد صنعتی و آلیاژی: میلگردهای فولادی آلیاژی، میلگرد هاردکروم، میلگرد استیل و آلومینیوم آلیاژی، میلگرد ساده صنعتی.
  • انواع تیرآهن، هاش و ریل: تیرآهن IPE، هاش بال پهن سبک HEA، هاش بال پهن سنگین IPB، انواع ریل. ارائه بهترین قیمت تیرآهن و هاش
  • نبشی و ناودانی: نبشی، ناودانی، سپری، نبشی و ناودانی استیل.
  • انواع لوله: لوله مانیسمان، لوله گوشتدار، لوله آتشخوار و آلیاژی، لوله درز دار، لوله استیل 304، لوله جدارچاه، لوله داربستی، لوله گالوانیزه، لوله اسپیرال، لوله های سیلندری و سنگ خورده، لوله استیل، مسی وآلومینیوم.
  • انواع پروفیل: پروفیل قوطی (ساختمانی)، پروفیل صنعتی (ضخیم)، پروفیل Z، پروفیل استیل، پروفیل آلومینیوم.
  • انواع تسمه و چهار پهلو: انواع تسمه فابریک، ماشین کاری، نوردی و آلیاژی ، انواع چهار پهلو ترانسی، فابریک، نوردی و آلیاژی.
  • انواع تجهیزات صنعتی و ساختمانی

برخی از خدمات بازرگانی پولاد:

  • تامین کننده انواع فلزات صنایع از قبیل: نفت، گاز، پتروشیمی، هوا فضا، ماشین سازی، دریایی و فراساحل، ساختمان سازی، راه سازی و سد سازی از کارخانجات معتبر داخلی و خارجی.
  • ارائه قیمت روزانه انواع محصولات فلزی و فولادی به صورت آنلاین در وب سایت
  • ارائه مشاوره تخصصی رایگان توسط کارشناسان مجرب و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر در حوزه ی متالورژی و مواد.
  • وارد کننده ورق های استنلس استیل، وارد کننده تخصصی استیل، عرضه کننده آهن آلات و انجام واردات انواع ورقهای استیل و لوله پروفیل و میلگرد
  • عامل فروش محصولات استیل و فولاد و بهترین مرجع خرید و دریافت قیمت میلگرد، قیمت ورق گالوانیزه، قیمت تیراهن، قیمت ورق سیاه و انواع ورق های استیل
  • درج بروزترین مقالات علمی و کاربردی داخلی و خارجی در حوزه متالورژی و صنایع وابسته.
  • ارائه گواهی نامه کیفیت و اصالت محصولات.
  • امکان رویت محصول و نمونه برداری قبل از خرید.
  • ضمانت عودت کالا و تمامی هزینه های خرید از جمله هزینه حمل و آزمایشگاه متالورژی در صورت مغایرت محصول.
  • امکان انجام انواع تست و آزمایش مورد نظر مشتریان گرامی از جمله : تست های عملیات حرارتی، تست های مخرب و … .
  • ارائه انواع خدمات برشکاری از جمله: هوا برشC، پلاسما، واترجت، لیزر، برش اره نواری و گیوتین، سوراخکاری و پانچ، خمکاری، پوشش دهی و رنگ دهی، نورد سبک و سنگین، رول فرمینگ، ساخت انواع قطعات سفارشی.
  • ارائه پیش فاکتور در کمترین زمان ممکن و ویرایش آن بدون محدودیت.
  • ارائه فاکتور رسمی.
  • همکاری با برترین کانال های توزیع و ارسال محصول.
  • دارای واحد پشتیبانی پس از خرید و سامانه انتقادات و پیشنهادات

بازرگانی پولاد، سامانه جامع آهن آلات

شرکت بازرگانی پولاد، وارد کننده تخصصی استیل، در راستای گسترش دامنه فعالیت خود و به منظور تامین انواع کالاهای مورد نیاز صنایع. با استفاده از ارتباط مستقیم با سازندگان و تامین کنندگان کالا امکان تامین بهترین کالاهای مورد نیاز صنایع را مطابق با استانداردهای فنی و مهندسی روز دنیا در کوتاه‌ترین زمان و با نازلترین قیمت بصورت ارزی و ریالی برای کار فرمایان محترم فراهم نموده است.

شرکت بازرگانی پولاد، مرجع دریافت قیمت میلگرد و خرید آهن، مجموعه ای متخصص و پیشگام در زمینه واردات و عرضه انواع ورق استیل با سابقه ای درخشان می باشد. این شرکت با هدف رونق تولید، حمایت از سازندگان داخلی، توسعه صنایع و ارتقای کیفیت محصولات، نیاز صاحبان کسب و کار و صنعت را شناسایی نموده و اقدامات تاثیرگذاری را در این زمینه انجام داده است.

اولویت شرکت پولاد ارائه و واردات انواع ورق استیل در کلاس بین المللی، با بالاترین میزان کیفیت و از همه مهم تر مشتری مداری می باشد. ورق های استیل در اشکال مختلف از قبیل کویل، پلیت، شیت فابریک و شیت برشی در سطوح، ضخامتها و ابعاد مختلف، با مناسب ترین قیمت موجود در بازار و در سریع ترین زمان ممکن قابل ارائه می باشد. کافیست تلفن را برداشته، شماره تلفن بازرگانی پولاد را شماره گیری نموده و تفاوت ها را احساس کنید.

قيمت روز آهن ‌آلات

شرکت بازرگانی پولاد، سایت فروش میلگرد و آهن آلات با بهترین قیمت های موجود در بازار محصولات فولادی، به صورت لحظه ای و همگام با نوسانات این بازار، جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع میلگرد آجدار؛ قیمت انواع ورق شامل قیمت ورق سیاه، قیمت گالوانیزه، قیمت اسیدشویی، قیمت ورق رنگی و قیمت ورق روغنی؛ قیمت لوله و قیمت پروفیل، قیمت قوطی و قیمت محصولات مفتولی را در این سایت منتشر می کند.

قیمت میلگرد امروز

ممکن است شما اطلاعاتی از میلگرد، میلگرد آجدار و قیمت میلگرد های موجود در بازار داشته باشید.اما لازم است بدانید که قیمت میلگرد ساده و آجدار بر اساس نوع، کیفیت، ابعاد و قطر آن متفاوت خواهد بود. میلگرد مکمل بتن در صنعت ساختمان سازی است و نقش استحکام بخشی به سازه های ساختمانی را برعهده دارد. تغییر قیمت های تکانشی میلگرد بر قیمت تمام شده بازار مسکن اثبات شده است.

قیمت میلگرد به موارد محتلفی بستگی دارد. مطرح ترین کارخانه تولید میلگرد آجدار در کشور، کارخانه ذوب آهن اصفهان است که میلگرد ذوب آهن خود را بر اساس استاندارد های روسی و استاندارد ملی ایران به بازار عرضه می کند. قطر میلگرد های تولیدی نیز بر حسب تولید کننده متفاوت است.

از دیگر تولید کنندگان مطرح داخلی میلگرد آجدار می توان به کارخانه فولاد کویر کاشان، مجتمع فولاد خراسان، کارخانه فولاد میانه، فولاد آناهیتا گیلان، مجتمع فولاد روهینا، شرکت فولاد کوثر اهواز، فولاد بافق یزد، فولاد ابرکوه یزد و مجتمع فولاد شاهین بناب اشاره کرد. قیمت میلگرد به طور لحظه ای تغییر میکند. شما میتوانید این تغییرات را به کمک نمودار های فنی سایت بازرگانی پولاد رصد کنید. برای تعیین دقیق آخرین قیمت و ثبت سفارش بهترین کار تماس با کارشناسان فروش شرکت پولاد با شماره تماس 02187700216 است.

مجموعه بازرگانی پولاد؛ عرضه کننده اهن آلات، قیمت روز میلگرد را در برندها و کارخانه‌های تولیدی معتبر ارائه و عرضه می‌کند. قیمت میلگرد به دلایل مختلفی همچون قیمت مواد اولیه، نرخ ارز و هزینه حمل و نقل همواره نوسانات بسیاری را تجربه می‌کند. به دلیل حجم بالای مصرف این پروفیل در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی، این تغییرات ناگهانی تاثیر چشمگیری در محاسبات مالی پروژه‌ها خواهد داشت و یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت سازه‌ها به حساب می‌آید..

قیمت میلگرد آجدار روز

میلگرد آج دار عموما از شمش و بیلت های فولادی و تحت فرآیند نورد گرم تولید می شود. در هنگام خرید میلگرد، مشتری مشخصات کامل و شرح آنالیزی میلگرد را دریافت می کند تا بتواند مناسب ترین انتخاب برای تولیدات خود را داشته باشد. آنالیز تولیدی و ماده خام اولیه بر قیمت گذاری میلگرد تاثیر مستقیم دارد.

همواره هیجانات بازار و قیمت میلگرد آجدار بیش از دیگر بخش های بازار فولاد متاثر از نرخ ارز در بازار داخلی و خارجی بوده است. اخیراً قیمت داخلی میلگرد آجدار به قیمت صادراتی تولید کنندگان نزدیک شده است. البته مسئولان سقف مجاز برای افزایش قیمت میلگرد را حداکثر حدود 10 درصد پایین تر از قیمت صادراتی آن تعیین کرده اند. صادرات میلگرد تنها در هنگام بالا بودن دلار و قیمت های جهانی، برای تولید کنندگان صرفه اقتصادی دارد. در کل قیمت میلگرد آجدار به طور لحظه ای تغییر میکند. برای تعیین دقیق آخرین قیمت میلگرد، آخرین قیمت میلگرد آجدار و ثبت سفارش با کارشناسان فروش بازرگانی پولاد با شماره تماس بگیرید.

بازرگانی پولاد این امکان را برای شما فراهم آورده تا میلگرد مورد نظر خود را در استانداردها و سایزهای مختلف از کارخانه و یا بنگاه بارگیری کنید.شرکت بازرگانی پولاد، واردکننده انواع ورقهای استیل و لوله پروفیل و میلگرد، امکان محاسبه آنلاین وزن میلگرد آجدار، ساده، شفت و بولت را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است. جدول وزن و اشتال میلگرد نیز در سایت موجود است.قیمت میلگرد اصفهان، بهترین میلگرد بازار، نیز در سایت آپولاد موجود است و قیمت‌ها به صورت روزانه آپدیت می‌شوند. برای اطلاع از قیمت میلگرد امروز و ثبت سفارش می‌توانید با کارشناسان مجرب بازرگانی پولاد در تماس باشید

قیمت هر کیلو آهن امروز

بهترین زمان برای خرید آهن آلات؟

تصمیم گیری صحیح در خصوص مناسب ترین زمان خرید مقاطع فولادی مستلزم بررسی اصولی و رصد روزانه بازارهای موازی فولاد، بورس و ارز می باشد. این درحالی است که افراد و سرمایه گذاران حوزه فولادی باید با بینش بلند مدت و تحلیل های خود در بهترین زمان بدست آمده. و به دور از هیجانات بازار نسبت به معاملات در میادین فولادی اقدام نمایند. با این وجود به پیشنهاد بازرگانی پولاد، عرضه کنید آهن آلات و وارد کننده تخصصی ورق استیل، برای جلوگیری از ضرر زیاد در این بازار، در زمان نیاز و به قدر کفایت خرید خود را انجام دهید.

 آیا قیمت آهن کاهش می یابد؟

به دنبال کاهش آمار کرونا در جهان و همچنین پایان یافتن این پاندمی در کشور چین، پروژه های ساختمانی و عمرانی از سر گرفته شده است. به همین ترتیب میزان تقاضا در جهان افزایش یافته که افزایش تقاضا با کاهش موجودی و افزایش نرخ شمش جهانی همراه بوده است. در بازار ایران نیز با توجه به افزایش مجدد نرخ دلار در دو هفته پایانی اردیبهشت ماه در کنار افزایش حقوق کارگران و افزایش بهای حمل و نقل، سوخت و هزینه های جانبی از قبیل برق و گاز. برای تولید کننده، کاهش چشمگیر قیمت مقاطع فولادی انتظار نمی رود.

پیش بینی بازرگانی پولاد از قیمت آهن در روزهای آینده

به گزارش بازرگانی پولاد با توجه به دوعامل قیمت دلار و طلا که در روزهای گذشته در رنج ثابتی نوسان داشته است. پیش بینی می شود قیمت مقاطع فولادی در میادین آهن نوسان زیادی را تجربه نکنند. با این حال دو اتفاق مهم سیاسی، یکی نشست های وین بر سر توافق برجام و دیگری انتخابات ریاست جمهوری 1400 می تواند بر روی قیمت در بازارهای موازی طلا و دلار بسیار تاثیرگذار باشد. این روند ثابت حداقل تا انتشار خبر تازه ای از تصمیمات جدید سیاسی ایران و آمریکا باقی خواهد ماند. در نهایت پیش بینی کارشناسان بازرگانی پولاد، واردکننده میلگرد و انواع ورقهای استیل، حاکی از روند ثابت بازار آهن در روزهای آینده است.

قیمت ورق استیل

قیمت هر محصول به فاکتور و شاخصه های متغیر و در عین حال تعیین کننده ای بستگی دارد و قیمت ورق استیل نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. شاخصه های مهم در تعیین قیمت ورق استیل به ترتیب اولویت عبارتند از نوسانات قیمت جهانی فلزات ارزشمندی مانند نیکل، قیمت جهانی آهن، نوسانات ارزی، جنس ورق استیل، ضخامت ورق استیل، میزان عمده بودن بار و . . . که جمع بندی این عوامل باعث به اصطلاح درآمدن قیمت ورق استیل در هر روز کاری میگردد. شما می‌توانید قیمت انواع ورق استیل را از سایت بازرگانی پولاد، وارد کننده ورق های استنلس استیل و وارد کننده تخصصی استیل، دریافت کنید.

شرکت پولاد که در لیست شرکت های وارد کننده فولاد معتبر قرار دارد. این شرکت تامین کننده آهن آلات سعی بر این دارد تا قیمت ورق استیل را به شکلی عادلانه تعیین نماید. از این رو قیمت ورق استیل تعیین شده از سوی این مجموعه کاملاً رقابتی بوده. و این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد. که محصولات این شرکت در بالاترین کیفیت ممکن از برترین برندهای بین المللی و شاخص .و در مناسب ترین قیمت موجود در سطح بازار قابل ارائه می باشد.

قیمت ورق استیل امروز

لیست قیمت ورق استیل در سایت بازرگانی پولاد بر اساس آخرین نرخ بازار به‌روز‌رسانی می‌شود. ورق استیل ضد زنگ (stainless steel sheet)  بر اساس ضخامت و آلیاژ سازنده آن قیمت متفاوتی دارد. که جداول موجود بر همین اساس طراحی شده‌اند. در مورد قیمت ورق استیل باید در نظر داشته باشید که:

خصوصیت ضد زنگ بودن ورق‌های استیل مهمترین عامل بالا بودن تقاضای این محصول است. به دلیل تأمین بخش زیادی از این تقاضا توسط واردات، این کالا نوسانات بسیاری را در قیمت تجربه می‌کند. تهیه ورق استیل با قیمت مناسب به یکی از دغدغه‌های فعالان این حوزه تبدیل شده است.

ماده اولیه به کار رفته در ساخت این نوع ورق با توجه به درصد کربن، نیکل و کروم موجود در آن انواع مختلفی دارد، اما ورق‌های موجود در بازار معمولا از یکی از انواع ورق های استیل‌ مانند ورق استیل 304، ورق استیل 316، ورق استیل 420، ورق استیل 310، ورق استیل 321، ورق استیل 309 و ورق استیل 430 ساخته می‌شوند.

یکی از عواملی که سبب تنوع قیمت ورق‌های استیل می‌گردد. گسترده بودن بازه ضخامت ورق‌های تولیدی است. که از 0.3 تا 50 میلی‌متر متغیر است. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید ورق استیل .می‌توانید با شماره شرکت بازرگانی فولاد، وارد کننده انواع ورق استنلس استیل، تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان مجموعه در انتخاب محصول مورد نیازتان شما را همراهی کنند. در صورت تمایل بعد از تکمیل فرآیند سفارش، محموله مورد نظرتان را در سریع‌ترین زمان به آدرس درخواستی شما ارسال می‌کنیم.

قیمت تیرآهن امروز

قیمت تیرآهن از تمامی کارخانه‌ها و برندهای تولیدی معتبر در لیست قیمت تیرآهن در وبسایت بازرگانی پولاد زیر قابل مشاهده است. به منظور خریدی مطمئن آگاهی از سایز و محل بارگیری کالا، مورد نیاز است. که در جدول قیمت تیراهن برای شما فراهم آورده‌ایم.

تیرآهن یکی از مهمترین پروفیل‌ها در صنعت ساختمان شناخته می‌شود. حجم استفاده از این محصول به اندازه‌ای بالا است که حتی کوچکترین تغییر در قیمت تیرآهن موجب اختلاف زیاد در هزینه اجرا خواهد شد. انتخاب مناسب چنین کالای مهمی تاثیر بسیاری در تعیین موفقیت و شکست پروژه خواهد داشت. برندهای کرمانشاه، ذوب آهن، فایکو، آرین، یزد و بناب از مهمترین کارخانه‌های تولید کننده تیرآهن به شمار می‌آیند.

شما می‌توانید در لیست قیمت تیرآهن مورد نظر را در لیست قیمت‌ها جستجو کنید. پس از انتخاب محصول مورد نظر به منظور ثبت سفارش با کارشناسان بازرگانی پولاد، عامل فروش محصولات استیل و فولاد و تیرآهن، تماس حاصل فرمایید. ارسال کالای تیرآهن توسط شرکت بازرگانی پولاد با یک فرایند منظم انجام و پیگیری می‌شود. ارسال توسط بخش باربری، استعلام قیمت و با هماهنگی با خریداران عزیز به تمامی نقاط کشور توسط تریلی به صورت شاخه‌های 12 متری ارسال می‌گردد.

خرید کالای تیرآهن از کارخانه‌های مربوطه به صورت سفارش کالای درخواستی خریدار و اعلام بار توسط کارخانه به باربری می‌باشد. ارسال در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. درباره حداقل تناژ قابل خرید تیراهن باید گفت که روی هر ظرفیت تریلی به تعداد 4 الی 5 بندیل قابل تحویل است. البته که فرآیند خرید در بازرگانی پولاد بسیار منعطف است. و شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایید. تیرآهن ذوب آهن یا  تیرآهن اصفهان از نظر وزن نسبت به متفرقه‌های داخلی سنگین‌تر و از کیفیت بالاتری برخوردار است. و از جدول اشتال تبعیت می‌کند که این خصوصیات شامل تیرآهن‌های متفرقه نمی‌باشد.

قیمت ورق گالوانیزه امروز

قیمت ورق گالوانیزه داخلی و واداتی در لیست قیمت ورق گالوانیزه به روز رسانی می‌شود.از جمله بهترین برندها و کارخانه‌های تولیدی این محصول فولادی می‌توان به. کارخانه‌های ورق شهر کرد، کاشان، هفت الماس، تاراز، قزاق، چین و امارات اشاره کرد. ورق گالوانیزه در ضخامت و عرض‌های مختلف به دو صورت رول و برش خورده. قابل عرضه در کارخانه، بنگاه تهران، بندر انزلی و بندرعباس است. بازرگانی پولاد، وارد کننده و عرضه کننده تیرآهن، همچنین انواع خدمات برش، فرمینگ، نواربری و پانچ را انجام می‌دهد.

ورق گالوانیزه به دلیل خاصیت ضد زنگ بودن، در بازار از تقاضا بالایی برخوردار است. محدودیت در تولید داخل موجب شده بخشی از این نیاز از طریق ورق‌های وارداتی تأمین ‌شود. بخش زیادی از نوسانات قیمت ورق گالوانیزه را می‌توان همین موضوع دانست.به منظور مشاهده نوسانات قیمت گالوانیزه می‌توانید از جدول‌های مربوطه استفاده کنید. همچنین جهت مشاوره و خرید و فروش می‌توانید با کارشناسان بازرگانی پولاد تماس حاصل فرمایید.

اعتبار قيمت‌هاي ورق گالوانيزه به صورت روزانه و در بازارهاي نوساني به صورت لحظه‌اي مي‌باشد. اما اهتمام تمامي گروه‌هاي مجموعه در جهت عدم تغيير مبالغ پيش فاكتور براي مشتريان است. گروه ورق سرد  مجموعه بازرگانی پولاد توانايي انجام كليه خدمات نواربري، پانچ، توليد انواع فرمينگ‌هاي پوششي مثل ذوزنقه، سينوسي، شادولاين، زيرپانلي و…، رنگ آميزي الكترواستاتيك، توليد انواع آبروها و فلاشينگ‌هاي صنعتي و… دارد.

معمولا حداقل ميزان فروش براي اين نوع از ورق‌ها يك تن است. ولی حداقل مقدار خريد ورق گالوانيزه از مجموعه پولاد براي سفارش‌هاي خاص می‌تواند زير يك تن نیز باشد.و به سراسر كشور هم داريم. قيمت‌ها معمولا براي رول و در مقدار ظرفيت هست. و براي كسب اطلاعات دقيق از هزينه‌هاي برش و فرمينگ بهتر است با كارشناسان مجموعه بازرگانی پولاد، وارد کننده تخصصی استیل و گالوانیزه، تماس بگيريد.

جمع بندی

بازرگانی پولاد، وارد کننده ورق های استنلس استیل و عرضه کننده آهن آلات، فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه اطلاع‌رسانی بازار آهن و در سال ۱۳۸۸ آغاز نمود. شما می‌توانید در سایت بازرگانی پولاد انواع آهن‌آلات ساختمانی، صنعتی .و سایر محصولات وارداتی از جمله میلگرد، تیرآهن، ورق سیاه، نبشی، ناودانی، پروفیل، ورق‌های آلیاژی و صنعتی، ورق‌های روغنی، گالوانیزه، انواع مقاطع استنلس استیل، مس و آلومینیوم را خریداری نمایید.شرکت بازرگانی پولاد، وارد کننده ورق های استنلس استیل و وارد کننده تخصصی استیل، نیز در کنار مجموعه‌هایی چون. آهن آنلاین، آهن پخش، اصفهان آهن، مرکزآهن، آهن پرایس، شهر آهن، فولاد ایرانیان، آهن ملل اصفهان، فولاد مارکت و … در لیست شرکت های وارد کننده فولاد و آهن آلات معتبر قرار دارد. کافیست امتحان کنید.

نمایش بیشترنمایش کمتر