لیست قیمت ورق روغنی :

در جدول زیر ، قیمت ورق های روغنی ( ورق های سرد ) در انواع گرید های مختلف با برندهای داخلی  هفت الماس ، فولاد مبارکه و فولاد غرب  موجود می باشد . لطفا قبل از خرید ورق روغنی حتما با کارشناسان ما در تماس باشید .

 

راهنمای خرید ورق روغنی

پس از استعلام قیمت ورق روغنی توسط شما، کارشناسان بازرگانی پولاد ، قیمت ورق روغنی و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پيش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند.

پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک بازرگانی پولاد دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تاييد قيمت كرايه از سوي مشتري، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.

 

چند نکته در هنگام خرید ورق روغنی

  • با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از  خرید ورق روغنی و قیمت نهایی محصول ورق روغنی ، با کارشناسان بازرگانی پولاد در تماس باشید: 02187700216
  • در صورت عدم مشاهده محصول مورد نظر  در لیست جدول و همچنین مشاوره در زمینه خرید و فروش ورق روغنی ، با کارشناسان بازرگانی پولاد در تماس باشید: 02187700216
ورق روغنی هفت الماس
ورق روغنی فولاد غرب
ورق روغنی فولاد مبارکه

ورق آهن روغنی چیست ؟

ورق ­های فلزی به دو دسته کلی ورق ­های نورد سرد و ورق ­های نورد گرم تقسیم می­شوند. به ورق ­های که با روش نورد سرد ساخته می­شوند ورق روغنی می­گویند. ورق­ های روغنی دارای ضخامت­ های مختلفی از ۰٫۳۰ میلی متر تا ۰٫۳ میلی متر می باشند.

در تکنولوژی ساخت ورق­ آهن روغنی ورق­ هایی با ضخامت بالا به ورق­ هایی با ضخامت کم نورد می­شوند به دلیل بهره گیری از روش نورد سرد ظاهر این ورق ها بسیار عالی است و معمولا در قسمت­ های ظاهری وسایل استفاده می­شوند.

در فرایند تولید ورق های فولادی ، کلیه ورق ها از اسلب به صورت نورد گرم تولید می گردند ، به صورتی که اسلب داخل کوره پخت نورد تا ۱۲۰۰ درجه خرارات می بیند سپس وارد خط تولید شده و توسط غلتک به ضخامت های کمتر تبدیل می شود . به فرآیند بالا نورد گرم گفته می شود . برای تولید ورق های روغنی که در اصطلاح ورق سرد نامیده می شود.

قیمت ورق روغنی
قیمت ورق روغنی

کویل ورق گرم که سرد شده توسط غلتک و کشش به ضخامت های کم تر تبدیل می گردد. در این فرآیند جهت تمیز تر شدن و سطح صاف داشتن ورق ها ، مواد اسیدی جهت دوده زدایی و سرباره زدایی به ورق ها اضافه شده و در نهایت در خط تولید سطح آن روغن پاشی میشود .

در فرایند تولید ورق های روغنی اصولا ورق های سیاه با ضخامتی بیشتر از ضخامت نهایی که قرار است روغنی گردد وارد خط تولید شده و با توجه به کنش های رخ داده که در بالا توضیح داده شد تبدیل به ورق روغنی می گردد.

انواع ورق روغنی :

  1. ورق روغنی معمولی
  2. ورق روغنی نیمه کشش
  3. ورق روغنی فوق کشش

انواع آلیاژهای ورق روغنی :

ورق روغنی ST12 :

این نوع ورق روغنی اصطلاحا ورق های کششی نامیده می شده و پرکاربرد ترین نوع روغنی می باشد . این ورق ها جهت مصارف ساختمانی و صنعتی جهت ساخت سازه های مختلف کاربرد فراوان دارد . برای دریافت قیمت ورق روغنی با کارشناسان بازرگانی پولاد در ارتباط باشید .

ورق روغنی ST13 :

ورق روغنی نیمه کشش ، این ورق ها جهت ساخت سازه های صنعتی و ساختمانی که نیاز به پرسکاری دارد مورد استفاده قرار می گیرد ، ورق های ST13 برای سازه های پرسکاری شده با عمق کم مورد استفاده قرار می گیرد . برای دریافت قیمت ورق روغنی با کارشناسان بازرگانی پولاد در ارتباط باشید .

ورق روغنی ST14 :

ورق روغنی فوق کشش ، این ورق ها جهت مصارف پرسکاری عمیق مورد استفاده قرار می گیرند.

ورق روغنی ST14 ساختار نرم تری نسبت به ورق های ST12 , ST13 داشته و پر مصرف ترین نوع ورق در صنعت خودروسازی است . برای دریافت قیمت ورق روغنی حتما با کارشناسان بازرگانی پولاد در ارتباط باشید.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این که ورق های روغنی دارای تاریخ مصرف بوده و همچنین قیمت ورق روغنی هم به روز می باشد  و نوع ST12 آن حداکثر تا ۱۸ ماه و نوع ST13 , ST14 حداکثر ۶ الی ۸ ماه پس از تولید ساختار خود را جهت عملیات کارگاهی حفظ می نمایند . پس از اتمام تاریخ مصرف این ورق ها جهت پرسکاری مناسب بوده و در صورت پرسکاری پاره می شود .

بهترین زمان مصرف جهت ورق های روغنی از تاریخ تولید تا زمان های مندرج در این متن بسته به نوع آلیاژ آن می باشد .