ورق استیل مات چیست؟

اجاقهای نورد سرد برای محصولات مسطح مانند ورق یا کویل اعمال می شود که ضخامت آنها کمتر از 5 میلی متر و معمولاً کمتر از 3 میلی متر است. ابتدا آنها را درون نوار داغ می كنند (یا داخل تخته ای كه به صورت نوار گرم شده است) ریخته شده و سپس نورد سرد می شوند. نورد سرد حداقل 50٪ ضخامت را کاهش می دهد. این سطح را صاف می کند ، ساختار دانه را پالایش می کند و باعث ایجاد اختلاف در خصوصیات مکانیکی در طول و جهت حرکت می شود. در مورد آلیاژهای آستنیتی و دوتایی ، این فرآیند از فولاد ضدزنگ سخت شده و تقویت می شود. سرانجام ، فولاد با بازپخت در کوره نرم می شود؟ هر سطح سطح ممکن است فرآیندهای اضافی را برای بهبود سطح بیشتر متحمل شود. هرچه سطح سطح صاف تر باشد ، مقاومت بیشتری در برابر خوردگی نیز خواهد داشت.

این کارخانه های تولید شده آسیاب باید با دقت کنترل شوند زیرا آسیب های سطحی مانند خراش ، نشانگرهای سنگ زنی یا پاشش نمی تواند با پرداخت مواد ساینده یا تراشیدن با مواد شیمیایی مطابقت داشته باشد. از 3 پایان ، BA تقریباً می تواند با یک لاستیک آینه همسان شود.

بازرگانی پولاد وارد کننده ورق هاس استنلس استیل 

بازرگانی پولاد به عنوان برتین و یکی از بزرگترین وارد کننده های استیل و استنلس استیل در ایران ؛ لیست قیمت ورق استیل مات با گرید های مختلف آن و دیگر نوع های ورق استیل را به شما همکاران محترم عرضه میدارد .